Zloděj kol

21:29



Na střední škole jsme měla kamarádku. Jmenovala se Paula. Její maminka mě neměla ráda. Bála se, že budu mít na Paulu špatný vliv. Jejímu tátovi jsem byla volná, celý dny vysedával u televize, před sebou popelník plný nedopalků a v ruce plechovku piva. Jednou jsem si odskočila na záchod a slyšela jsem Paulinu matku, jak říká: „Koukej dát pozor, ať nám tu ta holka nic neukradne“! Chvíli mi trvalo, než mi došlo, že tou holkou myslí právě mě. O měsíc později mi ukradli kolo. V Holandsku nic neobvyklého. Stávalo se to pořád. „To byli určitě Marokánci“, pomyslela jsem si. Když jsem to řekla Paule, nabídla mi, že se o tom zmíní bráchovi, který prodával ojetý kola, třeba by mi nějaké věnoval.  Počkali jsme, až její máma nebude doma a šli jsme se podívat k nim na zahradu, kde o stěnu stálo opřených několik kol. K mému velkému překvapení jedno z nich bylo to moje. Paula dostala strach a odmítla to s bratrem řešit. Co kdyby se opravdu ukázalo, že krade? Její postoj mě dost naštval, ale co jsem mohla dělat, její bratr byl o dost starší a popravdě sama jsem jeho reakce trochu bála. Usoudila jsem, že víc než na kole mi záleží na mém přátelství s Paulou, pořídila si někde nějakou ojetinu a víckrát jsme už o tom nikdy nemluvili.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O mě

Like us on Facebook

Flickr Images